הצהרת נגישות

U-NET נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל סוכני הרשת, לקוחותיהם וכל בית ישראל  שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים והמידע הניתנים סוכני הרשת, לקוחותיהם וכל בית ישראל  , באופן עצמאי ושוויוני.

 

  1. נגישות האתר
    אתר נגיש הינו אתר שבעלי מוגבלויות שונות יכולים להתמצא בו בקלות באמצעות עזרים ויזואליים או קוליים. הנגשת אתר מחייבת הוספה של פתרונות ויזואליים או טקסטואליים כדי לאפשר גלישה נוחה באתר.
    חברת UNET עושה מאמצים כדי להנגיש את האתר לטובת בעלי מוגבלויות.
    האתר עומד בתקן A כמעט במלואו.
    האתר נגיש בכל הדפדפנים הנפוצים בשוק ביניהם: כרום, אדג', firefox על מסכים גדולים וכן על טאבלטים ומכשירי סלולר.
    ניתן לשנות ניגודיות צבעים, גדלי טקסט, סימון קישורים, ניווט באתר באמצעות לוח מקשים בלבד ועוד.
    באתר יש מפת אתר המיועדת לניווט קל בין העמודים.
    בנוסף ניתן לפנות אלינו בטופס משוב כדי לדווח על כל תקלה או בעיה. ניתן יהיה לתת את המענה בטלפון וכמובן לתקן את הדרוש תיקון באתר.
  2. הסדרי נגישות
    • חניה נגישה: חניה בחניית נכים תיעשה בליווי השומר בכניסה לחניון. החניון ממוקם בבניין הכשרה (הגבלת גובה: 250 ס"מ). אנשים עם מוגבלות בעלי רכב גבוה מתבקשים ליצור קשר עם רכז הנגישות בטרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.
    • ליווי אדם עם מוגבלות : אדם עם מוגבלות הזקוק לליווי במשרדי החברה מתבקש ליצור קשר עם רכז הנגישות בטרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות.
    • כניסה מונגשת לבניין:הכניסה מונגשת וקיימת דלת פתיחה ברוחב תקני.
    • שירותי נכים: בבניין הכשרה שירותי נכים הממוקמיםבקומת קרקע ובשאר קומות הבניין  (עם שילוט).
    • סיוע במילוי טפסים: יינתן על ידי פקידת הקבלה.
    • מעליות נוסעים עם גישה לנכיםלכל קומות הבניין.
    • חיית שירות:אדם עם מוגבלות יוכל להסתייע בחיית שירות בעת הגעתו למשרדי U-NET. ככל שלא מדובר בכלב נחיה, יש להמציא אישור כי מדובר בחיית שירות.
    • התאמות במעברים:המעברים במשרדי החברה מותאמים למעבר של אנשים עם מוגבלויות.
    • שלטים:בבניין הכשרה ישנם שלטי הכוונה לאנשים עם מוגבלויות; כניסות נגישות המיועדות לשימוש הציבור משולטות בסמל הנגישות הבין-לאומי (לפי ת"י 1918 חלק 4).
    • כריזה: בבניין מותקנת מערכת כריזה מרכזית לצרכי חירום בלבד.
    • מכונות למתן שירות אוטומטי:קיימות מכונות למתן שירות אוטומטי (כגון: אספקת מים חמים או קרים).
  3. לא מונגש
    למיטב ידיעתנו אין חובה בחוק לנושאים הבאים:
    כתוביות בכל סרטוני הוידאו, עם זאת יש בהם כלי בקרה על ניגון הוידאו, כנדרש בתקן.
    לא נבדקה התאמה לקוראי מסך.
    אין שימוש בפירורי לחם (bread crumbs)
  4. רכז נגישות
    מר אלי צלקשווילי, טלפון: 03-75638200 , פקס: 03-5638228, אימייל: eli@unet.co.il
  5. עדכון אחרון בתאריך: 10 לאוגוסט 2020