U-NET_A4_PRINT-7

kupotקופת גמל אישית היא מוצר פנסיוני אשר מצליח מאוד בעולם המערבי וחולש על מעל 40% בשוק הגמל האמריקאי ומעל-35% בשוק הבריטי.
בינואר 2010 אישר משרד האוצר הפעלת קופת גמל אישית (IRA), כמו בארה"ב ובריטניה, אישר מאפשרת ניהול אישי של קרן השתלמות וקופת גמל ליחידים וקופת פיצויים מרכזית לחברות.
יוונט אינווסט מציעה ללקוחותיה לנהל קופת גמל מותאמת אישית IRA המאפשרת חופש פעולה מוחלט לחוסך בקבלת החלטות הקשורות בניהול ההשקעות, בתחומי הגמל וקרנות ההשתלמות.

ה-IRA שומר על הוותק, הזכויות וההטבות הניתנות בקופת הגמל ובקרן ההשתלמות ומאפשר לנהל אותן באמצעות מנהל תיקים, תוך התחשבות ברמת הסיכון שהוגדרה על-ידי החוסך מראש, טווח ההשקעה שלו וביצוע ניהול סיכונים כולל.

בקופות הגמל המסלוליות, שם נמצא רוב כספי הציבור כיום, אין הבחנה בין חוסך א' לחוסך ב' מבחינת הצרכים האישיים של כל אחד מהם. במצב כיום אין הבדל מבחינת תמהיל ההשקעות בקופה בין חוסך בן 60 לבין חוסך בן 30, בין רווק לנשוי עם ילדים. המחוקק נותן פתרון לנושא זה בניהול האישי ומאפשר לבנות תיק גמל לפי צרכיו ומטרותיו האישיות של כל חוסך וחוסך.

מנהל התיקים עובד בצמוד ללקוח והינו נטול אינטרסים, בניגוד לקופות המסלוליות בהן העמימות סביב נושא קבלת החלטות ההשקעה היא זאת שנותנת את הטון בקניית מוצרים של אותו קונצרן כגון קרנות נאמנות, נכסים חיתומים וכו' ומייקרות את דמי הניהול האפקטיביים שנגבים מהלקוח.

קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בניהול האישי מחזירות לחוסך את הכוח להחליט ממה יורכב תיק הגמל שלו.

ליצירת קשר עם יונט ניהול קופות גמל:

    ליצירת קשר עם יונט ניהול קופות גמל:

  • טלפון – 1700-72-00-72
  • פקס – 0777-66-07-52
  • מייל: office@unetinvest.com
  • כתובת: בית גאון קומה 9, רחוב יחזקאל קויפמן 6, תל אביב 6801298
  • לאתר האינטרנט – לחץ כאן